2009. április 28., kedd

Az autósok utálják azt, aki nem autós

A múlt héten elütöttek a zebra-kerékpárút kombón, kerékpárral voltam.
Aki elütött, egy hölgy, a zebra előtt rakta ki utasát, majd egy kövérgázzal nekivágott a zebrának /kb 8-10 méter/ mire odaért én pont előtte voltam, ergo én jelentősen előbb kezdtem meg az átkelést, és csatt.
Védekezés: NEM LÁTTALAK!
Szerencsére nem történt semmi bajom, azon kívül, hogy azonnal meg tudtam volna ölni a ribancot.
Ennek hangot is adtam.
Elég komoly "hangot".
Mondtam: ANYÁD KURVA, MAJDNEM MEGÖLTÉL!
Akit előtte kirakott rohant oda, engem becsmérelve, és fenyegetve. És "szegény" autót nézegette. mondtam neki: barátom lerakom a kerékpárt és jöhet aminek jönnie kell, ha tényleg komolyan gondolod. Azért megjegyezném, hogy majdnem meghaltam, ergo leszarom mi történik veled.
Szerencsére nem jött közelebb és az agresszió megmaradt majdnem teljesen verbális szinten.
Nem merem elképzelni mi lett volna, ha odalép hozzám...
De ő sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése